Oct 7, 2012

Mákos-kókuszos kevert

Itt egy újabb egyszerű finomság!
1/2 csésze darált mák
1/2 csésze kókuszreszelék
1/2 csésze mandulaliszt
3 tojás
2 ek kókuszolaj olvasztva
1 tk sütőpor
ízlés szerint édesítő

A tojást habosra keverem a kókuszolajjal, majd hozzáöntőm a száraz hozzávalókhoz és simára keverem. Ha túl sűrű, akkor egy kis vizet lehet hozzá tenni, ha túl híg még egy kis mandulalisztet.
A masszát kikent szilikonformába öntöm és előmelegített sütőben 170-180 °C-on 45 percig sütöm.
Ha kihűl, félbe lehet vágni és lekvárral megkenni.
Én nagyon kreatív voltam, és szilvás-banán szószt készítettem mellé. Serpenyőben puhára pároltam 2 db apró kockákra vágott szilvát, majd 10 perc múlva hozzáadtam egy felkarikázott banánt. Az egészet addig pároltam, míg massza nem lett, kevés fahéjjal és mézzel ízesítettem.

No comments:

Post a Comment